Про мене



КОВРИГА  НАТАЛІЯ ВОЛОДИМИРІВНА

01.10.1968 РОКУ НАРОДЖЕННЯ
ЗАКІНЧИЛА ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ ІНСТИТУТ
 ім. О.С.ПУШКІНА

У своїй  роботі дотримуюся думки, що мудрість полягає не в тому, щоб говорити складно про прості речі, а в тому, щоб зробити складне простим і зрозумілим. Вважаю, що суть роботи з учнями передає прислів’я «Привести коня до водопою може і дитина, але змусити його напитися не під силу навіть сорока дорослим чоловікам». Моє завдання – зробити так, щоб школярі самі відчули спрагу до знань, і тут мені в пригоді стають як педагогічні, так і особистісні якості.
На мою думку, вчитель повинен бути актором і поетом, дипломатом і мислителем, гравцем і винахідником, психологом і експериментатором, лікарем, а часом просто товаришем. Якщо ти не можеш цього – Майстром у педагогічній справі тобі не стати…
  Для того щоб додати гостроти та насолоди своєму уроку, додаю до нього ложечку    гарного настрою, скибку нерозсудливості, за смаком розваги, обов'язково додаю гри й рясно посипаю все гарним добрим гумором. Потім  наливаю любов до дітей і збиваю все енергійними рухами, не допускаючи застою. Ставлю своє блюдо на вогонь дитячих сердець, прикрашаю його посмішками, ізюминками та гілочками радості. Перед подачею учням урок сервірую спокоєм, самовідданістю та професіоналізмом учителя. Чітко додержуюсь цього рецепта, у точності дотримуючись інгредієнтів блюда при підготовці кожного свого уроку. Приємного вам апетиту, шановні колеги! Апетиту до вчительської праці та творчості!





Висновок


шкільного циклового об’єднання про педагогічну та методичну діяльність

Ковриги Наталії Володимирівни, вчителя математики комунального закладу «Навчально-виховне обєднання «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №1-дитячий юнацький центр «Перлинка» Кіровоградської міської ради Кіровоградської області»



     Коврига Наталія Володимирівна в даному закладі працює з 2001 року. Вона - добросовісний та сумлінний вчитель, який наполегливо та систематично удосконалює свій фаховий рівень, намагаючись іти в ногу з часом. Наталія Володимирівна виявляє високий рівень професіоналізму, ініціативи, творчості, досконало володіє ефективними формами і методами організації навчально-виховного процесу. Працюючи над проблемою «Використання елементів технології «Створення ситуації успіху» на уроках з метою всебічного розвитку здорової особистості », впроваджує сучасні педагогічні технології навчання та виховання школярів, вивчає досвід учителів міста, області з даної проблеми, багато працює з фаховою літературою. Систематично працює над підвищенням свого фахового рівня. Володіє ІКТ, користується мережею Інтернет, на уроках використовує ТЗН. Вчитель забезпечує успішне формування системи знань школярів, цікаво подає навчальний матеріал, активізуючи учнів, пробуджуючи в них інтерес до предметів, уміло варіює форми і методи навчання. Веде постійний пошук нових прийомів переконливого впливу на учнів й передбачає їх можливе використання в спілкуванні. Виховує вміння толерантно ставитися до чужих поглядів. Уміє обґрунтовано користуватись поєднанням методів навчання й виховання, що дає змогу досягти ефективних результатів при оптимальному докладанні розумових, вольових та емоційних зусиль учителя та учнів. Вона навчає учнів співпраці у виконанні завдань, зацікавлює в успіхові товаришів, формує рефлексивні компоненти навчальної діяльності (ціленаправланість, контроль), а також поєднує фронтальну, індивідуальну та групову форми діяльності учнів на уроках. Учні Ковриги Н.В. є призерами міської олімпіади з математики, а саме: у 2011 році учениця 8-ого класу Мороз Ксенія зайняла ІІ місце у міській олімпіаді, у 2012 році учениця 9-ого класу Мороз Ксенія зайняла ІІІ місце у міській олімпіаді. Випускники вчителя при складаня ЗНО отримують високі бали, що дає їм можливість вступати у вищзі навчальні заклади. Коврига Наталія Володимирівна бере активну участь у шкільних та міських методичних заходах. Вона є членом міської творчої групи вчителів математики , що працює над темою «Розвязування нестандартних задач з математики в шкільному курсі та в позакласній роботі». Вчитель користується заслуженим авторитетом серед педагогічних працівників закладу, учнів та їх батьків.

Комментариев нет:

Отправить комментарий